if (!$co) $co=home; ?>
Cieľom bakalárskej práce bola simulácia jazdných manévrov na trialovom motocykli GAS GAS TXT 280 RAGA a následná kinematická a dynamická analýza. Ďalej bol analyzovaný vplyv pohybu jazdca na motocykli v rôznych jazdných situáciách a vplyv nastavenia tuhosti tlmičov na motocykli na stabilitu pri dopade motocykla po prekonaní prekážky.
Cielom záverecnej práce bola kinematická a dynamická analýza zadných klapiek dopravného lietadla Boeing 737. Práca bola venovaná základnej geometrii krídla, teórii vztlaku a mechanizácii krídla, v ktorej boli definované jednotlivé druhy klapiek. Ďalej sa práca zaoberala najme problémom modelovania klapkového mechanizmu. Výsledkom riešenia danej problematiky je trojrozmerný model mechanizmu klapiek v programe MSC.ADAMS, v ktorom je zahrnutá kinematická aj dynamická analýza.